sâmbătă, 27 ianuarie 2018

EREZIA ZARULUI

Dragostea în limba română este
mult mai dulce decât limba română
pur și simplu N-am să vorbesc totuși
despre Poziții și dispoziții în Limba Ro
mână Au făcut-o alții cu mai mult talent
sau mă rog Nu vreau să critic pe nimeni
Nimeni noli me tangere  
Celelalte sunt femei
Unele au geniu în sânge
Altele doar sexul
Să nu ne ambalăm totuși
Frumusețea are toate scuzele
Mai puțin una
Este nemuritoare

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Un comentariu:

  1. WOW am rămas super uimit de această pictură murală făcură de mine împreună cu o doamnă profesoară din liceul unde am stuadiat.
    M-ați surprins cu această postare. Deși nu mă cunoașteți dar vă mulțumesc anticipat pentru această poză.
    Pierdusem poza originală,cu pictura ce o făcusem.

    RăspundețiȘtergere

PRIETENII (I)MEDIATE

                                    Nimeni nu se naște singur: întotdeauna, Dumnezeu este prin preajmă. Nu să observe, ci să ajute. Cum știe...