duminică, 19 iunie 2022

DUET LIRIC

 - FIIND EMINESCU

Fiind poet tăceri cutreieram
și mă opream ades lânga cuvânt
și tâmpla mi-o apropiam
la blânda batere de vânt
Și mă opream ades lânga cuvânt
ca să-l aud cum crește ca și iarba
de-și risipea mireasma teiul sfânt
parea că totuși nu trăiesc degeaba
Ca să-l aud cum crește ca și iarba
eu tâmpla mi-o apropiam
lumina lunii o căram cu roaba
fiind poet tăceri cutreieram
Și mă opream ades lânga cuvânt
iluminat de teiul vechi si sfânt
Costel Zăgan, CEZEISME, 2008

4 comentarii

    • Lyon Ada
      Tăcerea și luceafăru'l iubeam
      Îl căutam în adieri de vânt
      În iz de tei și-n stele m-afundam
      S-asist discret la nașteri de cuvânt.
      Îl căutam în adieri de vânt
      Cu plopii mă-nsoțeam adeseori
      Jeleau a taină și a legământ
      Cerneala inimii-mi scria fiori.
      Cu plopii mă-nsoțeam adeseori
      Râdeam, plângeam, doar ei mă- înțelegeau
      Visam în pajiști cu albastre flori
      Cu el șopteam, când alți nu mă știau.
      Râdeam, plângeam, doar ei mă- înțelegeau
      O rază-n piept aprinsu-mi-ai pe veci
      Tristețea nemuririi tale-o vreau
      Te-aştept și-acum, la geam să mă petreci.
      O rază-n piept aprinsu-mi-ai pe veci
      Tu, nepereche, tâmplele-mi îneci.
      Iolanda Șerban 
      ©️
       Iubindu-l pe Eminescu(2022)
      2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PRIETENII (I)MEDIATE

                                    Nimeni nu se naște singur: întotdeauna, Dumnezeu este prin preajmă. Nu să observe, ci să ajute. Cum știe...