joi, 30 iunie 2022

DESPRE IUBIRE

 Costel Zăgan despre iubire

* Iubirea e o taină, în duet.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Inventeme

* Dragostea este paradisul fiecărui îndrăgostit! Şi infernul.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Inventeme

* Dragostea im-pune. Îndrăgostiţii dis-pun.
Costel Zăgan, Inventeme

* Iarbă: curcubeul îndrăgostiţilor.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Definiţii eretice

* Să iubeşti cu bucuria iertării: admirând!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Drogul primăverii
S-au îndrăgostit şi merii
monostih de Costel Zăgan din Universuri paralele

* Dragostea răneşte... hipocratic!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Dragostea ne ordonează şi iluziile!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Iubeşte: inima ar putea şti cifrul raţiunii.
Costel Zăgan, Inventeme

* Iubirea înseamnă autoexilarea în sufletul celui pe care îl iubeşti.
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Să ierţi cu bucuria iubirii: venerând!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Mă iubeşti la rotund:
N-am cum să scap -
Să pot să m-ascund
Te iubesc la... pătrat!
catren de Costel Zăgan din Ia catrenul, neamule !

* Rug fără limite
Arzi iubire pe de rost
copilul care-am fost
distih de Costel Zăgan din Distihuri rebele

* Sau despre singurătate
Vorbeşte-mi despre dragoste
i-am spus
şi
crinul
brusc a-nflorit
lăsându-mă
în
urmă
Singur şi îndrăgostit
Costel Zăgan, Ode gingaşe

* Te iubesc: cartea de vizită a îndrăgostiţilor.
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Sublim
Dragostea ne dă aripile cu care să ne prăbuşim
monostih de Costel Zăgan din Universuri paralele

* Dragostea e un salt mortal între două suflete!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* Surpriza absolutului
Îţi mai
aminteşti
iubito
Prima
noastră
noapte
de
dragoste
Din delicateţe
însă
Nimeni
n-a
murit
Costel Zăgan, Ode gingaşe

* Cea mai concludentă "amprentă" a iubirii este însăşi iubirea: dincolo, începe lumea!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

* După ce te-ai dezbrăcat, iubito, n-am mai văzut nimic!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PRIETENII (I)MEDIATE

                                    Nimeni nu se naște singur: întotdeauna, Dumnezeu este prin preajmă. Nu să observe, ci să ajute. Cum știe...