marți, 8 martie 2022

ODĂ FEMEII MELE


Rațiunea merge descuță pe drumul de țară

În căutarea sensului pierdut bunul simț era

 și el

 la 

locul

accidentului Viața pe o planetă uitată de Dum

nezeu Marșul trumfător al omului este între

rupt de războaie și surâsul copiilor Ca orice

animal sălbatic omul vânează pe om Unde să

mă ascund frica mă urmează oriunde Am și-o

ghilotină pentru orice eventualitate Căpitanul

Rusia cu pușca la ochi mă urmărește peste tot

Nevinovat ca și ceilalți mă îndepărtez de casă

Lătrăturile câinelui mă caută și-n gaură de

șarpe În coaste simt răceala unui pistol Mergi

înainte dobitocule Merg Înainte e rațiunea În

spatele meu poezia târăște frumusețea 

la groapa comună

Costel Zăgan, ODE GINGAȘE 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PRIETENII (I)MEDIATE

                                    Nimeni nu se naște singur: întotdeauna, Dumnezeu este prin preajmă. Nu să observe, ci să ajute. Cum știe...