miercuri, 16 ianuarie 2019

INSOMNIA MEA EMINESCU

De ce se supără unii pe Eminescu
Că nu mai scriu scrisori îi înţeleg
Poate au luat note proaste la română
Zic şi eu nu dau cu parul
Acum Eminescu-i la liber
Fiecare ia sau nu ia
cât poate duce
Nimic în plus
Eu cred
sufletul poporului român
s-a mutat în poezie
Tu-i trandafirul 
şi laleaua
cui te-a făcut
cititorule
ascuns printre nămeţii
acestei foi albe
ca o fată mare
din trecutul nu prea îndepărtat totuşi
Hai c-am dat-o şi eu pe proza
roz-bon-bon
a irealităţii
şi începe lumea să se scoale
Şi este treabă
Hai
Noapte bună zăpadă
Şi vise plăcute
Domnule Eminescu
oriunde te-ai afla

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan