luni, 3 iulie 2023

 Costel Zăgan - Realitatea copiază arta versuri traducere în engleză

16.02.2019

- Reality copy art

Lyrics Costel Zăgan
 
- Reality copy art
 
Following
 
one
 
of the
 
directives lyrics
 
Ana
 
Blandiana
 
My parents
 
(mother especially)
 
They
 
overturned
 
directly
 
from the grave
 
to
 
cradle
 
And so
 
in
 
childhood
 
resembled
 
that a grandfathers
 
of
 
work
 
playing
 
with
 
beard
 
by
 
grass
 
at the gates
 
of creation
 
and
 
the
 
love
 
I have
 
called
 
with
 
church bell
 
in the
 
village
 
and
 
here I am
 
now
 
Male
 
true
 
Waiting
 
to come
 
ambulance
 
Shall I
 
go
 
on
 
maternity
 
For
 
requiem
 
Ladies
 
and
 
gentlemen
 
really
 
it's
 
STAS
 
Costel Zăgan, Ode tende
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

PRIETENII (I)MEDIATE

                                    Nimeni nu se naște singur: întotdeauna, Dumnezeu este prin preajmă. Nu să observe, ci să ajute. Cum știe...