sâmbătă, 3 august 2019

EREZIA LUI KUȘIM


Dragă Kușim am înțeles că ieri a plouat
și la voi în Uruk Ești un mare gurmand
dacă în numai 37 de luni ai dat gata
29 086  de măsuri de orez Eu în aceeași
perioadă ceva mai târziu am citit/scris
doar vreo 3852 de versuri și vreo 25 234
de rânduri de proză și critică literară Nu
mai pun la socoteală berea micii și cafe
lele cotidiene Totuși tăcerile noastre sunt
compatibile sută la sută Aștept doar un ți
păt divin să le pună în valoare Pentru că eu
ți-s prof de Limba Română Nu pot să-ți spun
mai multe Deși tare aș vrea Decența însă mă
împiedică Așa că te salut doar cu 20.01.1958

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan