joi, 14 februarie 2019

SCÂNTEI ŞI CUVINTE (română-franceză-engleză)




Suflu-n carnea ta de jar
cu sărutul meu de miere
şi luceafăr şi măgar
iau ce n-aş putea vai cere

Cu sărutul meu de miere
stârnesc stelele din tine
răsărind în alte ere
dragostea de-a pururi vine

Stârnind stelele din mine
o luceafăr şi măgar
cred că totuşi ar fi bine
doar în carnea ta de jar

Căci sărutul meu de miere
toată veşnicia-ţi cere

Costel Zăgan, CEZEISME II




Paroles Costel Zăgan

 - Sparks et des mots

Breath-n votre pot de chair 
baiser mon miel 
et stellaire et âne 
prennent ce que je pouvais vallées nécessite 

embrasser mon miel 
étoiles stir de vous 
lever à une autre époque 
amour vient toujours 

suscité étoiles de moi 
une brillante et âne 
pense cependant qu'il serait bon 
que dans votre pot de chair 

pour mon miel baiser 
éternité votre demande 

Costel Zăgan, CEZEISME II




Lyrics Costel Zăgan 

- Sparks and words


Breath-n your flesh jar 
kiss my honey 
and stellar and donkey 
take what I could valleys requires 

kiss my honey 
stir stars out of you 
rising in another era 
love forever comes 

sparked stars from me 
a stellar and donkey 
think however it would be good 
only in your flesh jar 

for my honey kiss 
eternity your request 

Costel Zăgan, CEZEISME II





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...