vineri, 14 septembrie 2018

EREZIA LUMII DE MÂINE

E-Learning în arte poetice XXI
TIC în Patul lui Procust
TAC în Subterana lui Dostoievski
Mass şi Multimedia tăcerii
Te cunosc deci exişti
Mă cunoşti deci exist
(şi tu 
drăguţule cititoriule
frate ale meu
de dincolo de cuvinte
şi cifre)
alo
0 1
alo
1 0 
KBS
nu
fugi
nu-i vorba
de KGB
nici 
CIA
ori
Serviciul
Secret
al
Mioriţei
Naţionale

Citeşte şi următorul vers

N-am părăsit totuşi Galaxia Gutenberg

Arca lui Noe
are 
un nou pseudonim

Societatea Cunoaşterii
versus
Universul Ignoranţei Omnipotente
din
Ograda Contemporană
Care pe care
Play boy contra Plaiul cu boii lui Nicolae Grigorescu


95 la sută eu sunt voi

5 la sută voi sunteţi eu

iar
sută la sută-i lumea
adică

Singurătatea de cursă infinită
a Lui Dumnezeu

www- Dio@yahoo.com

Softul afectiv al poetului
a fost introdus
în
Calculatorul lui Dumnezeu

Restu-i Shakespeare

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...