marți, 14 august 2018

EREZIA PERNEI - MINUNE

Într-un George Terziu prietenul meu
din celălalt capăt de poezie
Mi-am dat seama că viaţa nu-i decât
o şmecherie retorică Gata să adoarmă
moartea în orice clipă Să întoarcă totul
cu fundul în sus Şi faţa la perete Iar 
lacrimile spre nord-vest Să pară că
luna răsare direct din patul înflăcărat
al pământului Câţiva îngeri suspecţi
sunt gata de zbor Sunt vizaţi poeţii
şi femeile frumoase Cine nu-şi mai
doreşte să fie poet înseamnă că n-a
visat niciodată  Din Satu Mare am
o colegă de facultate Fata Morgana
Nisipul din ochi mă face să lăcrimez
Vai perna mea e-o clepsidră
al dracului de moale
ptiu
am nisip şi-n cuvinte
Noapte bună
colegi şi colege 
de poezie
noapte
bună


Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ULTIMUL EXPRES

 Deși este aglomerație, ferestrele spre iad încă nu s-au ocupat! Costel Zăgan