miercuri, 15 august 2018

EREZIA MOLDOVA ARDEALUL ŞI ŢARA ROMÂNEASCĂ

Sunt român dar mă tratez Cu Mioriţa
cu Brâncuşi cu Rapsodia Română Însă
mă tratez în primul rând cu Eminescu
Pilula magică folosită în vindecarea oricărui
român dus cu pluta în cele străinătăţi
Domnilor românii nu au fugit de-acasă
de lene sau de prea mult bine
N-au plecat să fure ci să muncească
Să gândească la nivel european
Chiar şi din satul meu natal
sunt studenţi la cele mai vestite
Universităţi din Lume
Nu glumesc
Sunt român dar mă tratez
şi cu Ion Luca Caragiale
şi cu
Balada lui Ciprian Prumbescu
De
 Bulă
nici nu mai vorbesc
Şi-atunci
vă-ntreb
pe bună dreptate

Cum
să nu fiu
fericit că-s român
şi
nu
american
sau
Doamne fereşte
rus

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...