miercuri, 18 aprilie 2018

DOAR UN ZERO ÎN SCĂDERE

S-au retras părinţii mai departe
făcându-mi loc în lumea asta mică
şi toată viaţa au fugit de moarte
din amintire moartea însă îi ridică

Făcându-mi loc în lumea asta mică
nu mai au nevoie acuma de nimic
şi dacă doar de întuneric mi-era frică
acum doar nopţi câştig la loz în plic

Nu am nevoie însă acuma de nimic
şi viaţa mea se duce încet spre moarte
şi mă măresc cu cât devin iată mai mic
înspre părinţii ce-au plecat aşa departe

Făcându-mi loc în lumea asta mică
de unde lacrimi către cer doar pică

Costel Zăgan, CEZEISME II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...