marți, 2 august 2016

A TREIA PREDICĂ ERETICĂ

CE TÂNĂR SUNT, DOAMNE, ŞI CE PROST !  


* Doamne, m-ai înălţat mai presus decât mândria mea ! Oglindă sunt eu în faţa faptelor mele : oglindă măritoare ! Mulţi s-au grăbit să-mi arate drumul cel drept : mulţi şi puţini. Căci toţi voiau să mă întoarcă din zbor : din avântul meu către mine, o, şi nu către inima , ci victoria mea necondiţionată !  

* Iartă-mă, Doamne, căci n-am ştiut ce vreau : viaţa nu-i cea mai bună dintre lumi !  

* Am considerat copilăria o pedeapsă : vai, ce eroare fatală ! Nimeni nu se mai poate întoarce : paradisul este pierdut o dată pentru totdeauna !  

* Poţi să speri cât vrei, morţii nu renasc !  

* Sfântă Treime, iartă-mă întreit : cuvintele mele înmulţitu-s-au foarte !  

* Nu tac nici când visez : mă preocupă jilţurile de aur din faţă, şi nu adevărul care merge pe jos ! Tăcut.  

* Cu cinstea mă şterg la fund, că nu mă costă nimic !  

* Băutură şi femei : acesta-i meniul meu !  

* Dragostea ! E prea ieftină pentru mine : o las celor săraci cu duhul .  

* BASTA ! Tăcut-am foarte.  

Costel Zăgan, PREDICI ERETICE (3)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan