joi, 28 aprilie 2016

EREZIA ROMÂNULUI RECENT

Doamne nici nu speram să mă nasc
român și nu poet Însă amândouă pur
și simplu mă scot din sărite Mă cople
șesc cu norocul lor non-stop Uneori din
indimenticabila pricină uit că mai trăiesc
Cu moartea m-am obișnuit de când eram de
țâță  Și fiecare-și vedea de treaba lui Eu de 
murit Moartea de supt Așa că bărbați de
prin toate colțurile lumii uniți-vă-n cuget și-n
nesimțiri Deja extratereștri au pus ochii
(să sperăm că nu și alte organisme) pe
femeile voastre 
Hai să le cucerim și noi sexul opus
Pământu-i din ce în ce mai departe
Hăt dincolo de istorie și geografie
Primul presocratic se va naște mâine
Poftiți la cumetrie
Deus ex machina   

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...