duminică, 23 august 2015

ULTIMA DOINĂ POPULARĂ ÎNTÂIA ELEGIE CIBERNETICĂ

Doamne ce masochism divin Și mâine
voi fi tot om În zadar toate slăbiciunile
puse la bătaie Nu pot să merg decât pe
alături N-am de ce să nu accelerez con
diția umană Două stele fixe mobile Ho
mo erectus versus Homo cyberneticus
Frunză verde și-un micron Mai dă-mi
Doamne încă-un ton Că s-au înmulțit 
dușmanii Și n-am loc să-mi număr banii
Dau să strig gura e mută Când să fug pi
ciorul doarme Tăcerea când mă sărută
Ochii-s brusc focuri de armă
Ay calculatorul meu gingaș 
Ce doină împinge-ți-aș

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...