duminică, 15 februarie 2015

TOTUŞI, SĂ NE MAI AMINTIM : de GALILEO GALILEI

Sărbătoare: Aniversarea lui Galileo Galilei

Costel Zăgan

Erezia măştii sau despre frică

Mi-am pus masca fricii pe figură Toţi
mă recunosc Sunt de-al lor Am buzuna
rele burduşite cu pietre de moară Să
nu mă ia vântul zâmbesc în toate di
recţiile De la nord la sud dar mai a
les pe direcţia est-vest Pământul se
hurducă la mine-n cap E ziuă şi noap
tea Numai luna străluceşte prin ab
senţă Exact ca şi cuvântul Nu expri
mă nici adevărul Nu ascunde nici o
minciună Azi Galilei nu mai abjură
Arde cuminte pe rug de la prima la
ultima literă a poemului Au mi-a
luat foc masca Arde ne-norocita
Costel Zăgan,  Erezii de-o clipă (26 martie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...