luni, 2 februarie 2015

POEZIA VECINILOR NOŞTRI

textele zilei

te-am iubit, America,
te-am iubit cu lasoul tău alb cu tot
în care m-ai prins în fiecare noapte
de adolescent
și mă țineai așa până dimineața
cu avioanele tale invizibile
cu filmele tale
în care vinovatul întotdeauna plătea
și pentru noi
te-am iubit și pe tine Superman
ce păcat că nu te-am văzut niciodată la CNN
ce trist că spiderman s-a ascuns
undeva în vreo carte
cu tiraj de poezie
te-am iubit cu stilul tău country
pe care chiar și tu
l-ai uitat
continuare

Rănile mele te visează dragoste

Postat de  Costel Zăgan  în Februarie 1, 2015 

Marea din noi ne izbeşte de stâncile înstelate
ale firmamentului Uneori câte-un vers însân
gerat atinge pământul Sunt ceea ce respir la
crimă şi surâs ochi şi petardă Timpul ne pune
în jurul gâtului interjecţii într-un vers Stea som
nambulă dansând în sonet Lumea-i la degetul
tău cel mic dragoste
                                      VĂ MAI RECOMANDĂM:

De vorbă cu Minulescu

Postat de Florin T. Roman în Februarie 2, 2015

potcoave de aburi

Postat de Ottilia Ardeleanu în Februarie 1, 2015

eu nu mă tem

Postat de BORIS M.MARIAN în Ianuarie 31, 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ULTIMUL EXPRES

 Deși este aglomerație, ferestrele spre iad încă nu s-au ocupat! Costel Zăgan