miercuri, 4 februarie 2015

DESPRE VIAŢĂ

# Viaţa este tare plicticoasă pentru cei care vor să se amuze. Ramon Gomez de la Serna (1888 - 1963)
# Trebuie să învăţăm să trăim, să rezistăm, dacă Dumnezeu ne-a adus pe lume, oricare ar fi povara pe care o purtăm pe umeri. Stelian Turlea (1946)
# În ce mă priveşte, suferinţa mea cea mai mare este că viaţa a învins mereu în lupta cu literatura. Radu Voinescu (1958)
# Aproape toate nenorocirile vin de la ideile false pe care le avem despre ceea ce ni se întâmplă. Să cunoaştem profund oamenii, să judecăm evenimentele este doar un pas mare către fericire. Stendhal (1783 - 1842) |
# Viaţa mea: un sac peticit cu răni. Costel Zăgan(1958)
# Axioma lui Diogene: După ce te-ai născut, totul este cu putinţă. Singurul lucru imposibil este să trăieşti. Augustin Pop (1952)
# Viaţa este o epigramă al cărei ac înţepător este moartea. Ugo Foscolo(1778 - 1827)
# Trăiesc într-un cosciug comun cu 6 miliarde de oameni. Gabriel Petru Baetan(1986)
# Nici dacă ne-am trăi întreaga viaţă în faţa unei oglinde, nu am avea conştiinţa împăcată. Gabriel Petru Baetan (1986)
# Viaţa e prea scurtă ca să îţi iroseşti timp cu oameni care irosesc vise. Gabriel Petru Baetan (1986)
# Viaţa are experienţă. Philip Larkin (1922 - 1985)
# Când îţi scrii cea mai frumoasă pagină în cartea vieţii tale, soarta cu vesnica ei ironie varsă cerneală peste foile care urmează. Veronica Micle (1850 - 1889)
# Viaţa este ca o melodie frumoasă, doar versurile sunt amestecate. Hans Christian Andersen (1805-1875)
# Deşi viaţa este un spectacol nu ne îmbrăcăm în fiecare zi ca de sărbătoare. Marius Torok (1977)
# De mult timp nu mai vorbesc despre mine, despre viaţa mea. E decizia mea, eu hotărăsc ce se va întampla. Ilarion Ciobanu (1931 - 2008)
# Despre mine, pe scurt? M-am recompus sufleteste şi merg mai departe, preţuind cu toata fiinţa mea tot ceea ce am primit şi primesc de la viaţă! Restul e… mişcare de rezistenţă! Madalina Manole (1967 - 2010)
# Există capitole în fiecare viaţă care sunt rareori citite şi în mod sigur nepermise. Carol Shields (1935 - 2003)
# Cea mai puternică artilerie a ta este dorinţa de a trăi. Menţine-o constantă. Louis Armstrong (1901 - 1971)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...