vineri, 16 ianuarie 2015

DEMOCRATIZAREA SCRIITURII UNIVERSALE

Toată lumea (trebuie să) scrie De la cel
cu ţâţa-n gură până la ce ce n-a primit
ultima pensie Cu talent şi mai cu seamă
fără niciun fel de protecţie antiseismică
Se scrie de Doamne-ajută sau în dorul
lelii Parachiva Se scrie îngereşte ori de-al
dracului să vă ia Se scrie pur şi simplu că
nu este altceva mai bun de făcut Eu doar tac
în scris mă rog Însă nimeni nu mă crede Şi-mi
piaptănă blana sintetică numai cu păduchii lor di
gitali Eu torc foarte cuminte Virtual îmi merge
bine Salve (Asta-i în latină Că limba mea-i
monument UNICEF şi n-am voie s-o folosesc
la vorbit) 
Un biet ţăran limbist get-beget
Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan