sâmbătă, 31 ianuarie 2015

CITATE CU ŞI DESPRE BIBLIOTECI

O bibliotecă este o uşă spre numeroase vieţi. de Sharon Creech
Cultura de consum macină, a mâncat o parte din lumea care trăia în biblioteci. Biblioteca era o manieră de evadare din real, nu erau ziare, televiziuni. Era coadă la brânză, la carne şi la biblioteci. de Mircea Dinescu
Bibliotecă: grădină de cărţi. de Costel Zăgan 
Fiecare lacrimă ascunde o bibliotecă de zădărnicii: citeşte-o! de Costel Zăgan
Eu mi-am imaginat întotdeauna Paradisul sub forma unei biblioteci, alte persoane consideră ca ar fi o grădină, alţii şi-l pot închipui ca un palat, eu l-am imaginat întotdeauna ca o bibliotecă şi aici mă aflam eu... de Jorge Luis Borges
Am iubit şcoala pentru că acolo era biblioteca. de Octav Bibere
Era plin de idei. Noaptea trecută, în bibliotecă, jefuise un mare scriitor. de Valeriu Butulescu 
Biblioteca este templul învăţăturii, iar învăţătura a eliberat mai mulţi oameni decât toate războaiele din istorie. de Carl Thomas Rowan
Dacă ai o grădină şi o bibliotecă, ai tot ceea ce îţi trebuie. de Cicero
Biblioteca: altar, nu închisoare a cărţilor ar trebui să fie! de Costel Zăgan 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ULTIMUL EXPRES

 Deși este aglomerație, ferestrele spre iad încă nu s-au ocupat! Costel Zăgan