vineri, 24 octombrie 2014

DESPRE PATRIE

Citate, Cugetari si aforisme despre Patrie

Citate, Cugetari si aforisme despre Patrie

    “Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor.” de Tudor Vladimirescu
  “Patria este pământul care hrăneşte.” de Euripide
Patria este acolo unde suntem iubiţi.” de Mihail Lermontov
    “Patria este o Itacă de suflet, într-un ocean de servituţi.” de Octav Bibere
    “Patria e locul unde am iubit şi am fost iubit.” de Alecu Russo
    “Fiul meu şi-a dat viaţa pentru patrie, dar patria n-a rămas datoare. M-a ajutat să-mi îngrop fiul. “aforism de Ninus Nestorovic
    “Patria e o poveste a cărei urmare îţi este dat s-o trăieşti.” de Cristian Tudor Popescu
    “Patria sunt eu, eşti tu, e tot ceea ce iubim, tot ceea ce visăm, tot ceea ce va fi când nu vom mai fi noi.” de Romain Rolland
    “Patria sufletului este iubirea.” de Gogol
    “De la Dunăre şi dincolo de legendă-i patria noastră” de Costel Zăgan
    “Imediat ce îţi dai viaţa pentru patrie, poţi pleca acasă! ” aforism de Ninus Nestorovic
… 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ULTIMUL EXPRES

 Deși este aglomerație, ferestrele spre iad încă nu s-au ocupat! Costel Zăgan