sâmbătă, 31 august 2013

ZIUA LIMBII ROMÂNE

ZIUA LIMBII ROMÂNE

  
                                                                 Costel Zăgan

Hora unirii de unul singur

Hai să dăm mână cu mână
am cântat nu prea demult
şi de-atunci limba română
plânge şi eu n-o ascult
Am cântat nu prea demult
hei deşteaptă-te române
iarba rea însă n-am smuls
doar neghina îmi rămâne
Hei deşteaptă-te române
căci din nou limba română
în cuvinte mici apune
hai să dăm mână cu mână
Să cântăm de nu-i prea mult
taci şi tu că eu te-ascult
                                                                                             (Costel Zăgan)
                                                                           
                                                               LIMBA ROMÂNA

În haosul lumii de astăzi limba română a devenit o târfă pe care o tăvăleşte fiecare cum vrea.
Noi, românii, nu am avut catedrale sau castele împărăteşti ca statele din Vest, catedrala noastră, un fel de catedrală a neamului, a fost limba română, răsărită din suferinţa poporului român, din doină şi dor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...