joi, 27 iunie 2013

EREZII AUTOBIOGRAFICE SILOGISME ALE TĂCERII



În ultimul timp mormăiesc tot mai nemulţumit 

silabele tăcerii de pildă
De ce mi-a întârziat nepermis de mult paradisul pierdut în
Zona Vrancea a autobiografiei mele lirice De ce dragostea-i
un pariu ce se reportează numai pentru partea adversă 
De ce silogismele amărăciunii sunt pilulele demersului meu
cotidian De ce prietenia este o floare atât de rară că nu mă-n
cumet să-i admir fructele imaginare De ce homo sapiens 
e un animal scăpat din imaginaţia Creatorului fără sorţi de 
izbândă De ce acest poem nu va mai fi scris niciodată
Şi de ce în fine  nici eu de fapt nu  exist

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...