marți, 25 iunie 2013

EREZIA DE-A FI ÎNGER

Insomnia combustibil pentru îngeri Şi îngerii plâng
priviţi cerul Unu omul este un înger clasat Doi poetul
e îngerul cuvintelor Trei pe ruta copilărie-Dumnezeu şi retur
circulă numai îngerii copiii şi poeţii Iată printre cuvinte
îngerii administrează tăceri de tot soiul Prin urmare cine
vrea să zboare să ridice două aripi cine nu să îngenun
cheze Satul îngerilor este satul natal al poeţilor de pretu
tindeni Domnilor îngerii mi-au clonat toate lacrimile copi
lăriei Ce înger Doamne mă trage de aripa stângă 
Brâncuşi este al doilea înger al tăcerii primul a fost 
Shakespeare Rugăciunea ca pâine de taină a omului o
mănâncă  îngerii Când lacrima devine albastră am
sufletul plin de îngeri Şi totuşi când îngerul m-a strigat
Unde-mi erau aripile 

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...